- Menu BIP
- URZĄD MIEJSKI
- Dostępność Urzędu dla osób ze szczególnymi potrzebami
Dostępność Urzędu dla osób ze szczególnymi potrzebami
- kliknij : Deklaracja dostępności
- kliknij : Komunikacja w języku migowym
1. Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności Urzędu Miejskiego:
- Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej - Zofia Gwóźdź-Wąchała – pokój nr 17 Urzędu, tel.77 4025180, e-mail: um@niemodlin.pl
- Koordynator ds. dostępności architektonicznej - Katrina Czubak – pokój nr 21 Urzędu, tel. 774025183, e-mail: um@niemodlin.pl
- Koordynator ds. dostępności cyfrowej - Witold Kuriata - pokój nr 65 Urzędu, tel. 77 4025314, e-mail: .
2. Dane do kontaktu korespondencyjnego z w/w koordynatorami:
Urząd Miejski
ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37
49-100 Niemodlin.
- Plan działania na rzecz zapewnienia dostępności.pdf (579,00KB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - UM Niemodlin.pdf (65,69KB)
- wniosek o zapewnienie dostępności.pdf (122,75KB)
- opis Urzędu w języku łatwym do czytania ETR.pdf (1,06MB), opis Urzędu w języku łatwym do czytania ETR.docx (1,21MB)
3. Procedura wejścia do Urzędu Miejskiego z psem asystującym:
- procedura wejścia z psem asystującym.pdf (76,08KB) , procedura wejścia z psem asystującym.docx (17,78KB)