Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nadanie numeracji

Podstawa prawna:
art. 47b ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r.
poz. 2052 oraz z 2021 r. poz. 922) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego , II piętro, pok.37
tel. 77/4 606 295 wew. 222
 
Wymagane dokumenty:
1) Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
2) Mapa z naniesionym budynkiem, którego dotyczy wniosek

Opłaty:
Opłata skarbowa: BRAK

Czas załatwienia sprawy:
Przepisy nie mówią w jakim terminie urząd wyda zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego budynku. W praktyce urzędy ustalają numer porządkowy w ciągu 30 dni od złożenia wniosku.

Inne ważne informacje:
W razie braku informacji koniecznych do wydania dokumentu, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia

Formularze do pobrania:  PDFwniosek nadanie numeracji.pdf (86,89KB)